vilmahurtig

Alla inlägg under november 2011

Av Vilma Hurtig - 2 november 2011 11:25

hejhej :D

det jobbigaste med att blogga är rubriker!

jag gillar inte rubriker, de är svåra att komma på

och så vill man ju att de ska passa till själva inlägget... :/

jobbigt det där ;)

men vaknade iaf. runt halv 10 idag. då gick jag upp men Alva

låg kvar ett tag och sov. haha det var Ålga som väckte mig ;)

men ska iaf. rida idag med finaste Felicia ;*

ska bli kul, känns som att det var jätte länge sen jag red fast

det bara var förra veckan.  Vet inte vad vi hittar på innan vi

drar till stallet, vi tar det nog bara lungt. har jag sagt att jag inte använder

musplattan som sitter på datorn längre? nej, nu har jag en datamus som jag

kopplar in där man ska ha usb:n , den lyser i olika färger :D

det är bra för om man sitter vis datan i mörkret ser man den ;)

men jag bloggar mer sen vid lunch eller så :)

Av Vilma Hurtig - 1 november 2011 20:14

hejhej :)

ja, jag har fixat mina naglar idag, alldeles nyss faktiskt ;)

de blev lite speciella, men ville prova nåt nytt och blev rätt nöjd ändå ;)


idag har jag iaf. vart och badat hela dagen. Vi var på löga, de hade

den där stora luftmadrassen, så alla typ brottades på den ;)

men ska kolla på film med alva nu och käka upp min lilla kaka,

men ni får se lite bilder först:

         

jonna måste verkligen hjälpa mig imorrn ;)<3

Av Vilma Hurtig - 1 november 2011 08:59

Godmorgon! :)

jag vaknade runt kvart i åtta för men ingen svarade :/

men ska dra til badhuset med alva och emelie idag, tror jag...

men min data har snart inget batteri, så bloggar mera sen :D

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards