vilmahurtig

Alla inlägg under juli 2011

Av Vilma Hurtig - 27 juli 2011 14:18

hejhej :D

sitter och kollar på tv :)

idag har jag vart med emelie sen gick hon hem och jag åt mat :)

sen har jag bara chillat i soffan :p

men jag ska stänga av datan nu , hejdå :)


Av Vilma Hurtig - 26 juli 2011 14:08

hejhej :)

har nyss ätit mat och sitter nu och tittar på Cake boss :D

bra program xD

men jag uppdaterar senare :)

Av Vilma Hurtig - 26 juli 2011 10:57

hejhej :)

sitter och väntar på emelie sammtidigt som jag kollar på icarly :D

men var nyss ute med hundarna, har inte fixat mig än.

ska typ bortsa tänderna,tvätta ansiktet och sminka mig :)

men emelie ska sova här idag :)

ska bli kul vi tar nog några bilder och så :)

men ja bloggar senare , hejdå så länge.

Av Vilma Hurtig - 26 juli 2011 08:27

God morgon! :D

klockan är ungefär halv nio, och snart börjar avatar! xD

såå kul program asså!! :) jag älskar det<3 hahah xd

men ska iaf.äta frukost snart , tar väl typ rostmackor

och oboy :p men bloggar senare också :)

.

Av Vilma Hurtig - 25 juli 2011 19:48

hejhej :D

är med emelie :)

om ni läste våran förra blogg ( busiig.blooggplatsen.se)

bordee ni få veta att vi har bytt till http://melonglass.devote.se

läs den gärna :) kommentera också!! x)

men uppdaterar imorrn ...

Av Vilma Hurtig - 23 juli 2011 14:01

hejhej :)

idag är jag med emelie bästa vän ;*

vi  har nyss hittat på våran egna lilla rrätt med nudlar

och våra hemma gjorda chips :)

men jaag berättar mera senare för nu ska vi dra och köpa godis :D

Av Vilma Hurtig - 22 juli 2011 16:13

hejhej :)

ni minns väl när jag målade mina naglar och de var typ super korta?

men jag har i alla fall klippt mina naglar så korta en gång till

sen dess , men nu är de som vanligt igen ganska långa och målade :)

jag målade dem idag :) det blev gammel rosa på fingrarna och en

annan slags rosa på¨tårna :) asså naglarna på tårna och fingrarna :)

men ja nu ska jag vara social mot alva så hejdå :)

Av Vilma Hurtig - 20 juli 2011 21:59

hejhej :)

idag har jag vart och badat med Cissi :)

det var jätte kul :D <3

men iaf. alva är här nu och vi sitter och tittar på film :)

bedtime stories :) kul film , haha :) katy perrys man är med i den :)

men ja jag ska stänga av datan nu hejdå.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards