vilmahurtig

Alla inlägg under juli 2011

Av Vilma Hurtig - 2 juli 2011 18:14

hejhej du som läser ! haha

nä skoja bara :)

men iaf. idag har jag vart med felicia hon har ju

sovit här i natt :) men a,

just nu sitter jag vid den stora elr asså den fasta datorn

som jag på något sätt kunde få igång ? :o :)

men ja idag har jag och felicia vart på kalasgott och köpt godis

så nu sitter jag och ttyp nördar ,

ehe.. asså det blev liksom såhär : WOW! :o :D när jag började smaska i mig

alla godbitar som fanns i min påse, eftersom jag har haft godislöfte ett

tag så kom jag ju knappt ihåg hur det smakade ! men guuud vad gott det var,

ååhhhhh namminamm ;)

hahahha men iaf. på torsdag tror jag att jag drar till kussan med Robert :)

ska bli kul kanske får rida hos deras grannar? maybe....

men ja det var ett lite inlägg med en fin bild som kommer nu:

  

emelie´s katt josef och jag pratar ofta med varandra ;D

närå men det var en lite kul bild tycker jag ,

men ja jag ska väl ta och avsluta det här inlägget,

men innan jag gör det vill jag tacka Johanna för den snälla kommentaren

för ngn dag sen jag blev väldigt glad av att höra att min blogg är bra <3

Av Vilma Hurtig - 1 juli 2011 15:23

hejhej :)

sitter elr a ligger ner i bästa felicia sahlman´s säng

fick blogga lite från hennes data :)

nyss tog vi lite driv bilder, ni ska få se några:

       hihiihihi :)

men ah nu ska felicia också blogga så ja hejdå

Av Vilma Hurtig - 1 juli 2011 13:23

tjaahtjaah,

sitter och kollar på tv,

har nyss ätit lunch (pasta och makrill)

eheh, men iaf ska ttyp duscha snart :)

det ska bli ssåååå skönt för jag har tyyp

super flottigt hår :s

men ja ,

ni ska få en bild också:


  den blev lite dålig menmen...

ja vad har jag mer att säga ? ja juste

ni kanske inte visste det men jag har haft godislöfte i ett

halv år och idag är min första "fria" dag så jag ska ttyp dra till ica sen och köpa

choklad :) marabou lite mer mm i livet :) hahahha skoja bara...

men ah ska duscha nu så hejdå...

Av Vilma Hurtig - 1 juli 2011 10:40

hejhej bloggen ;D

sitter här och kollar på iCarly,

men ska ttyp gå till ffelicia snart,

sen ska hon sova här inatt <3

det ska bli aas kul! :D

men ja ska gå nu så hejdå

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards