vilmahurtig

Alla inlägg under augusti 2011

Av Vilma Hurtig - 31 augusti 2011 19:34

hellu :D<3

idag har jag inte bloggat efter skolan för vi slutade 15.10 och det blev lite stressigt i och men att jag har mina vovvar och sticker till stallet vid fyra :) menmen jag får väl helt enkelt blogga efter ridningen istället :) men jag red på Polly igen och det gick väldigt bra faktiskt hon lyssnade på alla mina hjälper och var hur snäll som helst :D<33 men imorgon ska vi till skogen med skolan och vara där typ hela dagen :/ men ska laga mat på stormkök , nån kycklingwok sa Bosse :p blir nog supergott :)

men jag uppdaterar imorrn :)

Av Vilma Hurtig - 30 augusti 2011 18:57

hola!<3

haha jag lär mig alfabetet på spanska så därför blev det en rubrik xD

men jag kan ganska mycket lär mig genom denna:

http://www.youtube.com/watch?v=Z7R-QkOXgcU

lite kul låt sådär :) men man lär sig iaf ganska snabbt :)


men idag har jag vart med cissi i stallet :) hon red på gulligaste Grey :D

det gick bra för henne men det var 2 stycken som rammlade av :/

jag hoppas att ingen rammlar av imorrn på mig lektion  :(

men jag bloggar mer imorrn :)

Av Vilma Hurtig - 29 augusti 2011 20:05

hejhej :)

idag har jag som sagt vart med Cecilia :)

vi åt mellis och äpple,garvade och hade kul som alltid :D<3

men jag har inte gjort så mycket mer idag förutom att jag har vart i skolan såklart xD men vi tog lite bilder också så nu får ni se en av dem :)

  yeeey! den blev stor xD haha bilden på mina gröna naglar blev ju tyvärr inte det :( vi ska se om vi kan göra den stor nu:

  men varför går det inte med den? :( haha men vi ses imorrn :)

-

Av Vilma Hurtig - 28 augusti 2011 11:50

hejhej :D

just nu är jag med Felicia och Emelie, se bloggar:

http://emelieistheking.devote.se

http://feliciasahlman.devote.se

men idag ska jag åka till stallet på eftermiddagen :) vi får se om ngn hänger med xD

men ska kolla på Jonna när hon rider och pussa lite på ponnysarna ;*

men ja, ska väl käka lunch vid ett eller så :) pasta och bacon eller nåt sånt gott :D

jag uppdaterar senare ..

Av Vilma Hurtig - 27 augusti 2011 11:23

hejhej :)

ja idag ska jag till stan med emelie :) nice :p

men jag ska nog köpa jeans( om jag hittar några till ett bra pris)

och kanske nåt nagellack eller så på kicks för jag har ju presentkkort där :)

men nu kan ni få bil på mina gröna naglar:

  ja den blev ju "VÄLDIGT" stor xD

Av Vilma Hurtig - 26 augusti 2011 20:14

hejhej :)

ja idag har jag ju vart med Johanna och vi hade såklart kul som alltid :D

men sen gick hon hem och jag stack med jonna och vi hämtade kinamat :p

men sen har jag bara kollar på tv och suttit vid datan :)

Johanna skulle ringa nu efter maten men vi får se om det inte blir försent :/

men vi har målat naglarna mina vart gröna :) men orkar inte ladda upp bild nu så vi tar det ngn annan dag :)<3 men nu ska jag stänga av så hejdå :D

Av Vilma Hurtig - 26 augusti 2011 14:12

tja :)<3

just nu är jag med Johanna :D vi har käkat mellis nyss , köttbullsmacka :p

det var gott :)<3 men vi ska typ gå ut med hundarna om en timme och innan det kanske vi målar naglarna eller nåt sånt :)<3

men uppdaterar senare :D hejdå :p

Av Vilma Hurtig - 25 augusti 2011 15:52

hejhej :)

idag har jag som sagt vart på björnön med skolan :p

det avr lite andra skolor där också , men ja vi har gått tipspromenad,

klättrat på backar, lekt lekar,kört vatten krig och paddlat kanot :)

jag paddlade med Zacharina och vi fick lite panik ibland och så ;)

sen år vi korv med bröd och fikade lite :)

men jag ska typ gå hem till emelie nu uppdaterar när jag kommer hem :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards