vilmahurtig

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Vilma Hurtig - 15 augusti 2011 15:33

tjena vilmas alla bloggläsare ;). feliciasahlman här, hihi. vad gör nirå? själv så är jag med vilma som ni nog fattar. och ikväll blir det pyamasparty, så det kommer nog blir super kul, yeah, hahah. vet inte riktigt vad jag ska skriva, men ni kan få en länk till min blogg, nice va? skoja. den heter iallafall http://feliciasahlman.devote.se så kolla gärna in där, och så kan ni väll slänga in en kommentar så blir jag glad, hihi. aja, vi hörs kanske någongång //feliciasahlman <3

Av Vilma Hurtig - 15 augusti 2011 10:28

hejhej :)

just nu sitter jag och tittar på jon,kate och 8 barn :)

det är ett bra program xD haha :)

men idag måste jag städa typ hela huset för ikväll ska jag ha mitt pyamasparty :D

ska bli kul :) vi ska baka pizza, göra cuppcakes,spela mario och massa sånna saker :) men jag var på stan igår med cissi :)

jag köpte ett par haremsbyxor med typ massa fläckar på :)

men ni får en bild senare eller om ngn dag eller så :)

men jag ska gå och duscha nu så hejdå så länge :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards