vilmahurtig

Alla inlägg under september 2011

Av Vilma Hurtig - 30 september 2011 20:48

hejhej :)

för ca. 10 timmar sen gick jaag omkring på stranden vid medelhavet, och nu sitter jag här och myser med en filt,mjukisar och en stickad tröja :)

skönt att vara hemma men ändå ville man ju stanna i grekland ett tag till.

men ja, nu är jag hemma iaf. ville bara blogga lite nu på kvällen innan jag lägger mig, jag berättar om allt imorgon istället. puss ;*

Av Vilma Hurtig - 22 september 2011 18:34

hej :)

idag i skolan hade vi spanska och uteaktivitet. på spanskan tränade vi på djur tex. un caballo blanco och sånt. men imorrn flyger vi till grekland. ska bli så himmla roligt! Men jag måste gå och lägga mig ganska tidigt för vi ska åka hemmifrån cirka 4 på morgonen :s men det gör ingenting jag kan ju sova i bilen. men jag ville bara berätta att jag inte kommer att blogga på ett tag. men vi ses sen :p

och vänta jag vill bara säga Kram till emelie och cecilia för att vi inte fick ett ordentligt hejdå idag :* hihi. men ja. hejdå så länge..

Av Vilma Hurtig - 20 september 2011 19:02

hejhej

ja , jag var i stallet med Cissi idag. hon red på guiness. han var jätte mysig efteråt kanske var för att han var trött men ändå.han var jätte gullig och slöt ögonen när jag klappade honom på halsen ;*

men jag duschade nyss. superskönt. så nuär jag ren och fin xD<3

men jag ska ta och torka och borsta håret nu. bloggar imorrn efter ridningen eller senare ikväll :)

Av Vilma Hurtig - 19 september 2011 19:02

tjatja   

idag har jag vart med johanna. nhon följde med mmig hem från skolan och cykade hem för en stund sedan. det har vart super kul som alltid när vi träffas! :D<3

men ni kan få en bild:

 

Av Vilma Hurtig - 18 september 2011 18:51

hej! :)<3

idag har jag vet med emelie och cecilia. vart superkul. vi har mest vart ute, men vi var inne en tund och spelade Mario på wii också :)

men jag åt mat nyss. kyckling i nån sås med jazmineris :) superduper :p

men nu ska jag gå och duscha kanske försöker göra en inbakad fläta på mig själv sen också? tror inte att det kommer gå så bra men man kaan ju fösöka iaf.

men jag bloggar imorgon om inte senare idag :)

  

lite cool tycker jag :)

Av Vilma Hurtig - 18 september 2011 10:20

hej hej! :D

jag har precis fixat mig eller ja jag har klätt på mig och borstat håret men inget annat. Men jag ska väl ta och borsta tänderna snart. sen ringer jag väl till ngn.

men igår va jag ju med Felicia. vi målade ju naglarna och så.

mina fick bli gammel rosa den här gången och felicia tog också nåt rosa aktigt.

men jag bloggar sen vid lunch. puss :*

Av Vilma Hurtig - 17 september 2011 18:43

hejhej   

är med felicia nu :* vi har nyss målat naglarna och tidigare har vi nördat bubble trouble 8 och vart på ica. jag köpte lite chips. sourcream & onion :p

supergott. men ni kan få en bild på mig och felicia :)

  yeey, den blev stor :D heheh... jag bloggar senare.

Av Vilma Hurtig - 16 september 2011 15:48

HEJ   

hur mår ni? själv mår jag bara bra. Jag har just ätit mellis, några mackor och en kaka. idag var vi på biblioteket med skolan. jag lånade två böcker. en som heter Förlåt Elina och den andra heter Samurajens döttrar ( det är den första boken )

men nu chattar jag lite med emelie på fb och ska väl kolla några bloggar :)

bloggar senare :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards