vilmahurtig

Alla inlägg under maj 2011

Av Vilma Hurtig - 27 maj 2011 14:19

tjaah,

sitter här och lyssnar på

Ariana Grande och Victoria Justice,

lite olika låtar... :)

men de finns bbara på Youtube tror jag?

men idag har jag vart i skolan haft lite slöjd

ttyp fikat och sånt ;)

men ah ska ttyp snarrt gå ut med hundarna...

nu vet jag inte vad jag ska skriva så ni ska få en bild:

  

men nu vet jag inte

vad jag ska skriva, så ja

byyyyeee! <3




/VilmaHurtig

Av Vilma Hurtig - 26 maj 2011 15:24

tjatja bloggen :)

sitter här och väntar på Emelie...

hon ska komma hit sen ska vi ta

och gå ut, ta lite bilder och ttyp

bbara garva :)

ska kanske köpa tuggummi på ica kostar

bbara 5 kr,

men ah ska gå nu så

byebye <3





/VilmaHurtig

Av Vilma Hurtig - 25 maj 2011 15:14

hejhej :)

dålig uppdatering jag vet jag ska

försöka bli lite bättre på att uppdatera :)

men ah just nu sitter jag här och äter mellis

och tittar på iCarly,

snart ska jag väl ta och åka

till stallet och rida :)

sen ska jag gå till skolgårdsfesten

vi har på skolan :D

ska bli kul om det inte regnar som det har gjort

ttyp hela dagen :(

men ah en bild på mig:

  så där <3

men ah vi ses...





/VilmaHurtig

Av Vilma Hurtig - 20 maj 2011 14:35

hejhej :)

aa idag är jag med Johanna igen<3

vi har ttyp tagit kort , käkat mellis och garvat :D

haha men ah vi ska väl snart gå ut

med hundarna sen kanske vi drar hem till henne<3

men ah ni ska få en bild:

 




/VilmaHurtig

-

Av Vilma Hurtig - 19 maj 2011 15:17

hejhej :)

åt nyss mellis och sitter nu här och väntar

på Emelie > www.busiig.bloggplatsen.se

asså emelie skriver mycke mer än vad

jag gör på den bloggen eftersom jag har den här<3

men ah jag ska göra om min blogg nu

så kommentera gärna vad ni tycker om den sen<3

men ah...

idag plockade vi skräp i skolan :s

usch! det var inte så kul!

men efteråt så fick vi glass ;)

det däremot var kul! hahahha<3

men ah uppdatere bbara lite

vi ses sen<3





/VilmaHurtig

Av Vilma Hurtig - 18 maj 2011 15:06

tjatja,

just nu sitter jag här och käkar

mellis med Johanna :)

vi garvar lite och håller på,

men idag ska jag rida igen<3

ska bli kulkul :D

jag ska ttyp hoppa på Polly plutt<3

asså jag kallar henne så hon heter bbara Polly

men det är kul att säga plutt också

men strunt i det....

ni ska väl få en bild också:

  mobba inte *-*

ah men uppdaterar sen också<3






/VilmaHurtig



Av Vilma Hurtig - 17 maj 2011 15:20

tjahtjah,

sitter här och käkar mellis :)

regnat idag :(

regnar inte nu :)

ska till tandläkaren :(

ni får se dagens outfit :)


lite hissar och dissar, ttyp.

men ah idag ska jag ju till tandläkaren,

de ska väl ttyp ta bort tandsten och kolla lite,

håll tummarna för att jag inte har några hål!! <3

men ah ni ska väl få se dagens outfit:

  inte så bra bbild men visst,

linnet är från H&M, 39:-

mjukisarna är från Stadium men jag

vet inte vad de kostade,

och koftan är från det där lilla

ginatricot asså bredvid det stora, 99:-



hahha ni fick inte veta så mycke men aja....

uppdaterar väl sen efter tandläkarbesöket ;)





/VilmaHurtig


Av Vilma Hurtig - 16 maj 2011 15:06

tjatja,

ja idag blir det att va med Felicia<3<3

vi ska väl ta kort,spela kort och studsa

och ha det bäst som alltid!! :D<3<3

men ah idag har jag inte gjort något specielt

bbara ttyp kollat på Nalle puh i skolan, fast på engelska

så kuuul när han stretchar (stavning)

hahahahah<3

men ah uppdaterar senare...




/VilmaHurtig

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards