vilmahurtig

Alla inlägg under maj 2011

Av Vilma Hurtig - 14 maj 2011 21:45

tjaah,

jag sitter här och kollar

på Eurovision!

Eric Saade sjung nyss, så jjvla bra!<3<3

men det är han,ungern och estland som

är bäst hittills...låten lipstick var inte heller

så dålig men jag vet inte vilket land den var från,

men ah jag käkar dill chips och dricker saft,

gör inte så mycke mer... x)

men hoppas låten Belaru kom vidare då får jag

höra den , den är så aaas bra!!!<3

men ah orkar nt blogga mer...

så vi ses väl ngn annan dag?




/VilmaHurtig

Av Vilma Hurtig - 13 maj 2011 12:48

tjjaah,

i natt sov jag i skolan, så jjvla kkul!

jag och Johanna garva hela tiden!

alla låg och sov och sen vi bah

låg där och garva... ;D

hahhhahha........

men ah .

idag har jag slutat tidigt asså ttyp vid 12,

skööönt ;)

men just nu gör jag ingenting, Hannas mamma

kom och visade hur man fixar naglarna

innan lunchen idag så ni ska få

se hur mina ser ut nu:

  ojj den ser lite tjock ut :O

hahha men ni ska få se en

till bild på mig och mina naglar:

  mobba inte<3

men ah det var nog allt för idag?

vi ses....




/VilmaHurtig

-

Av Vilma Hurtig - 10 maj 2011 08:31

God morgon!

jag kom inte på nån rubrik så ja...


just nu sitter jag här och kollar på tv,

äter frukost och nördar gsm :)

idag ska jag åka och klippa mig!

det ska bli kul och skööönt ;D

men ah jag har inte så mycke att

skriva nu så jag ska väl säga hejdå?

aah hejdå






/VilmaHurtig

Av Vilma Hurtig - 9 maj 2011 15:12

tjatja bloggen!<3

ja äntligen har det

blivit riktig sommar :)

för nån vecka sen snöade det liksom?


Idag har jag väl inte gjort något

specielt bbara ttyp vart i skolan ;)

men ah nu sitter jag iaf. här i soffan

och äter macka med jordnötssmör på! :D

det är såå jjävla gott!!<333

men ah jag sitter också och tittar

på iCarly, det är skit kul! men Gibby låter

konstig? han har aas ljus röst

men ah nu ska vi inte prata om iCarly...

ni ska få se en bild på mig:

  mitt hår står ut lite va?? hahhahhhah.... :)

men ah jag orkar inte blogg just nu..

så jävla skönt väder ute, ska väl ut och sola?

men ah ses sen<3




/VilmaHurtig

?

Av Vilma Hurtig - 8 maj 2011 16:40

tjaah,

aah det blev lite konstigt när jag

skulle göra förra inlägget asså det

kom 2 gr???

ah men de va inte meningen så ni vet ;)

men ah jag tänkte visa vad jag köpte på

stan idag<3 :

  det är en kort trekvarts ärmad tröja

som jag köpte på New Yorker,

den är lite stor vid halsen men ah nästan

alla mina kläder är för stora så det gör inget<3

men aah jag tänkte bjuda på en bild på

mig själv också<3 :

  såå ^

men ah det var väl allt för idag?

aah jag skriver nog imorrn också :)

hejdå så länge<333




/VilmaHurtig

Av Vilma Hurtig - 8 maj 2011 12:15

tjatja,

idag ska jag och Emelie bästavän åka till stan :D

ska köpa ett rosa linne osv.

men ah emelie ska ttyp köpa jean och linnen<3

men ah ville bbara uppdatera er lite grann ;)

ah ni får ett litet inlägg sen på vad jag har köpt<3

  hahha fin va?<3

men ah vi ses...





/VilmaHurtig

Av Vilma Hurtig - 6 maj 2011 14:08

hejhej bloggen! ;)

aah jag har gjort denna vackra blogg

nu istället för att dela blogg med emelie

på : www.busiig.bloggplatsen.se

gör kanske lite inlägg på den också sen.

men ah blogge är inte så vacker nu men

jag ska väl be felicia att göra en header till mig

och fixa bakgrunden sen<3

men ah kolla gärna på omröstningen<3




VilmaHurtig

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards