vilmahurtig

Alla inlägg under oktober 2011

Av Vilma Hurtig - 31 oktober 2011 11:10

hejhej :)

vaknade runt nio men låg kvar i sängen eller ja soffan ett tag :)

jag sov på soffan där uppe i natt för pappa är förkyld och hostade

så han sov i mitt rum och jag där uppe ;)

men vet inte vad jag hittar på idag, alva kommer ju men vet inte när :/

kanske är med någon innan hon kommer ;)

om hon inte kommer försent så kanske vi sticker till löga, de skulle visst

ha nån luftgrej där? men a. nu ska jag sätta upp min  lugg som

hänger utanför toffsen sen får jag väl ta och sminka mi :)

 

gammal bild på mig och finaste Johanna :*

Av Vilma Hurtig - 30 oktober 2011 21:38

hejhej :)<3

var i stallet ganska länge idag, från halv tre till sju :)

jonna red på mackie och caramelle. de hoppade ;)

det gick väldigt bra! men just nu kollar jag på Pirates of the caribbean.

ska bara göra det nu så ska stänga av datan :)

bloggar mer när jag går upp imorrn ;)

Av Vilma Hurtig - 30 oktober 2011 11:01

hej :D

vet inte när jag vaknade imorse, mamma ställde om klockan till vintertid :)

men sov ut iaf. men ska nog dra till stallet senare idag.

Cissi hänger nog med också :)

men imorrn kommer alva hit. hon sover nog här ett par nätter :D

men bloggar mer senare ;)

Av Vilma Hurtig - 29 oktober 2011 19:26

hejhej :)<3

just nu är jag hos mormor och morfar, åt lite tapas

för en stund sen och ska snart stänga av datan.

jag sitter vid deras data, det är inte en laptop så det känns lite

konstigt att behöva vända upp huvet väldigt mycket när man skriver

+ så är tangenterna väldigt höga eller vad man ska säga.

men nu ska jag stänga av... puss :*

Av Vilma Hurtig - 29 oktober 2011 12:54

hejhej :)

bloggade inte igår för jag var på stan typ hela dagen med linnéa.

jag köpte en stor tröja på Ny yorker som det står: i (hjärta) NYer på :)

linnéa köpte massa saker, haha nejdå :)

men sen sov jag hos henne. vi kollade på Harry potter och de vises sten och ´man hörde massa ''aww''

ljud från oss hela tiden för de var så små och söta :*

men vi la oss typ halv ett och gick upp typ halv tio.

men ska åka till mormor och morfar och träffa bästa alva sen<3

bloggar kanske från dem, eller så bloggar jag mer hemma sen :)

Av Vilma Hurtig - 26 oktober 2011 20:16

hej :D

gjorde klart en bild nyss, den är bara på mina ögon.

hah, den kanske inte äör så fin. kommenera vad ni tycker!

 

ojj... :O

det ska igentligen stå '' mitt liv mina beslut'' men det finns visst inte plats xD

texten är kopierat från min lilla felicia :*

Av Vilma Hurtig - 25 oktober 2011 18:35

hej :)

var med felicia en stund på eftermiddagen idag. kom hem vid sex.

då var ingen hemma. satt mig vid datan ca. 20 min.

ringde pappa, sen gick jag ut med hundarna i 20 min.

nu tittar jag på tv och kollar lite bloggar.

nåågon som vet en bra blogg? ;)

Av Vilma Hurtig - 25 oktober 2011 15:55

hejhej :)

vi slutade tidigare idag, istället för halv tre slutade vi tjugo i två :)

jag gick ut med hundarna för en timme sen ungefär, när jag

kom in åt jag mellis och drack varm oboy.

ska nog ta och ta lite kort också, det var ett tag sen:)

men imorrn, ska jag rida. johanna följer kanske med till stallet.

om det är mamma som skjutsar oss alltså.

men jag bloggar mer senare, visar nog lite bilder då :)<3 // Vilma

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards