vilmahurtig

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Vilma Hurtig - 23 oktober 2011 20:11

hej :) har vart i stallet idag så har inte hunnit blogga något. duschade för en stund sen, så känner mig väldigt ren och fin :) men ska ta och smörja mig med lite body lotion. sen blir det väl att gör en inbakad fläta eller två? ;)

tyvärr, fixade jag inte detmed mobilen idag, om jonna hann skulle hon hjälpa mig imornn så att det inte blir fel xD

men nu webbar jag med emelie, så jag ska vara lite snäll mot henne nu :)<3 vi ses...


Av Vilma Hurtig - 23 oktober 2011 20:11

hej :) har vart i stallet idag så har inte hunnit blogga något. duschade för en stund sen, så känner mig väldigt ren och fin :) men ska ta och smörja mig med lite body lotion. sen blir det väl att gör en inbakad fläta eller två? ;)

tyvärr, fixade jag inte detmed mobilen idag, om jonna hann skulle hon hjälpa mig imornn så att det inte blir fel xD

men nu webbar jag med emelie, så jag ska vara lite snäll mot henne nu :)<3 vi ses...


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards