vilmahurtig

Alla inlägg under augusti 2011

Av Vilma Hurtig - 24 augusti 2011 19:46

hejhej :)

har nyss duschat efetr den svettiga ridlektionen :)

jag hade Polly :D jag har kanske inte skrivit det i bloggen men jag har iaf. pratat med mina kompisar om att jag skulle få henne och såklart blev det så :p

men det var iaf. en väldigt rolig lektion, vi red i paddocken och hade dressyr :)

fick lite ont i rumpan när vi travade bara xD

men sen fick jag ta in lilla pollyplutt och så fick hon lite godsaker :)

men ni kan få en bil på henne:

 

fin eller hur? :)

men nu ska vi inte snacka hästar mer för imorrn åker

vi på skolan till björnön :D ska nog bli kul :p

vi ska väl paddla kanot och stapla backar under oss som vi gjorde förra gången :)

men uppdaterar imorrn :)


Av Vilma Hurtig - 24 augusti 2011 14:59

hejhej alla glada och sura :D haha xD

men just nu är jag med cissi och vi åt nyss mellis och snart ska

hon väl gå hem och byta om och det ska jag också men inte gå hem för jag är ju redan hemma xD men det förstod ni nog :)...

men sen ska vi väl ta och åka till Hamre :D

rida för första gången på terminen :) nice! :D<3

men berättar sen vem jag red på och så :) hejdå

-

Av Vilma Hurtig - 23 augusti 2011 16:50

hejhej :)

idag har vart en helt vanlig dag med skola och så :)

det var inte så jobbigt att gå upp på morgonen som jag trodde att det skulle

vara :) men idag fick vi vårt schema för terminen och det kommer vara

ungefär likadana tider förutom att vi slutar 15.10 varje onsdag och jag

kommer få värsta paniken för jag måste ju gå ut med hundarna och sen hinna äta mellis innan jag rider -.-

men uppdaterar sen :)

Av Vilma Hurtig - 22 augusti 2011 10:00

hej :D

ja idag börjar skolan igen, det känns som att sommarlovet har vart jätte kort :/

men när man tänker efter har man ju inte vart i skolan på evigheter :)

men ikväll ska vi iallafall ha upprop på skolgården :)

men innan det ska jag vara med emelie och vi ska väl typ spela mario eller

nåt sånt kul :D men uppdaterar senare :p

Av Vilma Hurtig - 21 augusti 2011 13:49

hejhej :D

kom hem från kryssningen för typ en timme sen :)

har vart superduper kul! vi har tittat lite på qvickstep dancers och så :D

jag köpte inte så mycket bara ett grönt nagellack och en toblerone.

men iaf så är jag med emelie just nu vi gör inget specielt bara käkar maoam och garvar :D xD men bloggar senare....

Av Vilma Hurtig - 19 augusti 2011 14:18

hej :D

idag om ungefär en timme ska jag och min underbara lilla familj

åka på kryssning :p ska bli super duper kul! xD

men ville bara säga det så ni vet att jag intenkommer blogga mer idag eller imorgon

kanske bloggar på söndag men vet inte om jag hinner eller orkar x)

ja men det var bara det jag ville säga idag vi ses sen när jag kommer hem :)

Av Vilma Hurtig - 18 augusti 2011 19:26

hejhej :)

ja idag är det regnigt eller det har bara regnat nu på eftermiddagen :/

men idag har jag i allafall vart med emelie vi har vart med gurra,melvin och deras brorsor också :) vi körde burken,kurragumma och vinken :D

sen tänkte vi spela tennis men det blev inget för det var så blött på planen :(

men jag ska snart äta och sen ska jag väl ta och duscha :) men vi ses imorgon igen :)


Av Vilma Hurtig - 17 augusti 2011 18:11

hejhej :D

just nu är jag med Felicia, först var vi med emelie också men sen skulle hon på friiidrott, sen har jag och felicia spelat lite kort och vart på trädgården en stund, men sen blev det kallt så vi gick in igen :/

men jag har ingen bild att lägga upp iadg för jag har fortfarande inte kommit på hur man går in på kameran :'(

men ja jag bloggar lite senare typ efter maten eller något sånt :)

men aja vi ses lite senare då :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards