vilmahurtig

Alla inlägg under juli 2011

Av Vilma Hurtig - 19 juli 2011 22:01

hejhej! :)

idag har ja vart på stan med Felicia och Emelie :D

det var kul. jag köpte en påse på glitter för 50 :- som det var

8 produkter i , jag fick 4 par örhängen, ett halsband ,

en tofs med nån leopard grej på, en armbands palm och två armband

som alltså hörde ihop :)

det kostade sammanlagt runt 700 kr , fast jag fick den för 50!

ofta inte bra ?! :D men jag blev inte så nöjd ändå för mina saker var inte precis

superfina :)

men jaja , jag ska stänga sv snart så hejdå!

-

Av Vilma Hurtig - 18 juli 2011 19:55

hejhej :)

sitter vid stora datan nu då :D

är med emelie också <3

bjuder på en gammal bild :

  hihi jag och Selma eller något av hennes syskon :)

Av Vilma Hurtig - 18 juli 2011 14:14

hejhejhej :D

ja igår kom jag hem igen :)

har vart superkul ute på landet,

as skönt och bara slappa och göra ingenting :)

ja , när jag var hos Alva gjorde vi saker som att :

spela The Sims , pussa på hästarna , badat

och spelat Xbox :)


men just nu är jag med Emeliebästavän <3 (a)

vi har nyss varit ute i regnet med hundarna :)

innan det åt vi nudlar med wokade grönsaker :) smaskens :)

men vi ska väl typ baka eller sticka till henne :D

uppdaterar senare ...

Av Vilma Hurtig - 7 juli 2011 14:04

hejhej ;)

jag ska typ snart ta och åka till Alva :)

men först ska jag visa er vad jag köpte på stan igår ,

först min byxdress:

  

nu mina armband:

  mitt nagellack:

  och sist mitt halsband:

  det var alla saker som jag köpte igår' , men jag ska stänga av nu ,

hejdå


Av Vilma Hurtig - 6 juli 2011 17:29

hejhej <3 :)

vart på stan hela dagen med Johanna :)

det har vart jätte kul! jag köpte armband, halsband, nagellack

och en byxdress :) ni ska få se en bild på mig och johanna:

  johanna köpte en likadan byxdress men jag har banden på insidan ;)

vi köpte också likadana halsband fast johannas är rosa och mitt är svart ,

men jag uppdaterar ikväll eller imorrn , hejdå

Av Vilma Hurtig - 5 juli 2011 10:52

hejhej :)

just nu är jag med johanna

men vi ska väl hitta på nåt så

jag ville bara uppdatera

Av Vilma Hurtig - 4 juli 2011 14:34

hejhej ,

det var länge sen jag visade dagens outfit så jag tänkte

visa nu :)

  hihii<3 men iaf.  mjukis tröjan (t-shirten) är från H&M

 det svarta linnet är från JC

och de vita byxorna är från ginatricot :)

jag vet bara att linnet kostar 149 kr nu men när jag köpte det kostade

det 129 kr , jag vet inte vad de andra sakerna kostade :)

och nu medan vin ändå håller på kan ni få veta vad jag använder för

maskara ,

  den ser ut sådär och kostar 139 :- på cubus elr var som helst :)


Av Vilma Hurtig - 3 juli 2011 22:15

hejhejhej<3 :)

just nu är jag glad bara väldigt glad :)

allting är bra i mitt liv allt är bara bäst!<3

haha jag har många anledningar att vara glad för

men jag säger bara en : datorn funkar! yes! :D

jag blir super duper glad när den inte är så långsam som den brukar ;D

hihi... men idag har jag vart med felicia hela dagen sen har jag duschat

och sen bara nördat data :)

men ska nog stänga av nu så hejdå :)


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards