vilmahurtig

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Vilma Hurtig - 6 november 2011 19:28

hej. sorry för att jag inte bloggade igår, men jag var med cissi

hela dagen och var aldrig vid datan. Men jag sov hos henne inatt.

vi spelade lite wii igår och nintendo ;)

Men nu är jag glad för Jonna hjälpte mig precis att installera så att det går

att överföra bilder från min mobil till min dator. Så nu har jag ca. 1000 bilder

mer på min dator, och jag tänkte att ni skulle på se några gammla och nya ''ego'' billder

och andra bilder på mig och mina kompisar ;)

           

det där var bara några, men nu får ni vara glada att det blir

lite fler bilder när jag bloggar :)

en del bilder är lite suddiga men man ser ju ändå vad det är bild på.

haha den bilden näst högst upp är en bild från länge sen när jag och emelie hoppar

från gungorna på skolgården och emelie inte hinner få upp farten ;)

bloggar mer senare, ska duscha snart :)



Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards