vilmahurtig

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Vilma Hurtig - 28 november 2011 20:13

Hej hej! åt nyss upp en supergod lussebulle, jag sa ju att ni skulle få se hur resultatet blev.

Bilderna är inte så bra men jaja.

   

jag tror aldrig att jag har vartit med om att vi har haft pärlsocker på våra lussebullar.

Men det blev väldigt gott! Ska värkligen ta och önska mig en kamera i julklapp...

Av Vilma Hurtig - 28 november 2011 17:10

hejhej. headern blir tillfällig, hade ingen aning om hur jag skulle göra så

den får vara bara så där tills jag har fixat en bättre ;)

men nu kollar jag bara på tv och väntar på att lussebulle-degen ska gäsa klart.

men bloggar mera efter lussebullarna :)

 


Av Vilma Hurtig - 28 november 2011 16:03

hejhej. kom in för lite mindre än en timme sen, har käkat lite mellis och kollat på tv.

tänkte göra en ny header, vad tycker ni om det? jag gillar inte den jag har nu så mycket.

men nån idé om hur den ska se ut? tänkte göra som ett kollage av bilder,

eller bara göra om en bild :)

men laddar upp den sen när jag blir klar, om jag blir nöjd alltså :D

jag och mamma kanske skulle baka lussebullar idag också? om vi gör det får ni förmodligen

någon bild på hur de blev. Men ska börja på min lilla header nu, bloggar mera sen! :*

  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards