vilmahurtig

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Vilma Hurtig - 19 november 2011 12:37

hejhej. passar på att blogga lite precis innan vi drar   

men var ute med hundarna ca. en halv timme nyss, kom hem och satt precis

på pastavatten som inte börjat koka än :/

men Linnéa kanske sover här idag, vet inte helt säkert. Men om hon gör de

tar vi nog massa kort, kanske målar naglarna och skrattar nog en hel del   

men ska ta och käka min pasta och stänga av datan,så bloggar mera sen ;)

Av Vilma Hurtig - 19 november 2011 10:59

hejhej. vaknade runt nio imorse men låg kvar i sängen ett tag.

idag ska jag och Linnéa dra och shoppa lite, hah nej men ag vet inte om jag köper nåt

ska kolla efter lite julklappar till familijen och så :)

men vet inte rikigt när vi drar, vi tänkte käka lunch hemma iallafall.

är nog borta i några timmar, jag hoppas att det blir mycket bilder :D

men jag bloggar mera före eller när vi har kommit hem ;)

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards