vilmahurtig

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Vilma Hurtig - 16 november 2011 19:48

hejhej. jag vet inte om jag har sagt att jag skulle åka buss till stallet idag?

men slutade iaf. runt 15.10 och bussen gick vid 15.25, så hade liite brottom där ;)

stressade väldigt mycket hem från skolan, när jag kom till korsningen stod det een mega

lastbil som blockerade vägen för mig, han i bilen stannade och lät mig gå förbi,

jag kom in skulle ta på hundarna koppel och bara gå ut på gräsmattan så de

fick kissa så jag tog min mobil, kollade vad klockan var, så hade mamma sms:at

mig och skrivit att hon kunde skjutsa ändå, och gud vad lättad jag blev! :))

det gick bra ändå, åkte till stallet precis som vanligt, felicia åkte med oss.

sen var det bara att fixa lilly och gå till ridhuset. Vi hoppade en liten bana, gick väl ganska bra,

lilly vill typ inte hoppa ett hinder som hon redan har hoppat en gång ifall det är ändrat,

alltså om man först hoppar ett lågt kryss sen ändrar det till ett högre kryss vill hon inte hoppa ;)

så vi hoppade banan en gång, hon  var lite stel och hoppade lite skumt, vägrade vid ett hinder.

när alla hade hoppat hade vi tid över så vi hoppade en gång till, fast 2 hinder ist. för 3.

alla hoppade en gång till, när det var min tur höjde Anna-Lotta hindret en bit och lilly

gjorde värsta mega hoppet över det. haha lite lång förklaring om vad som hände men ja ;)

det var iaf. jätte kul på hoppningen och skönt att inte behöva stressa till slut :)

men jag duschade för ett tag sen och nu ska jag ta och borsta ur mitt hår, men bloggar mera imorrn :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards