vilmahurtig

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Vilma Hurtig - 30 november 2011 21:42

Hej hej! Har tyvärr inte bloggat tidigare idag, hade ju ridning. Vi gjorde en typ skänkelviknings bana

eller övning kanske man ska säga. Det var ganska kul iaf. Red på Lilly, hon var väldigt jobbig

men det gick bra ändå :)

Men när jag kom hem åt jag kvällsmat, potatisbullar och bacon. Gottigott! :)

sen spelade jag lite wii, först mario bros sen wii sport resort, på resort körde jag mest fäktning

och blev superarg på alla gubbar som dödade mig! Haha xD<3

men drack nyss upp mitt lilla glas mjölk och ska väl ta och avsluta det här inmlägget ;)

kanske drar till erikslund eller stan imorrn, har studiedag. Men bloggar innan det :*

 

en liten bild på mig, vet inte om jag har lagt upp den tidigare? :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards