vilmahurtig

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Vilma Hurtig - 27 november 2011 20:14

hejhej. Sov ju hoss emelie inatt, vi tog kort men jag kan inte lägga ut dem för

vi tog med emelies kamera, hon får väl ta och skicka dem till mig.

Men Linnéa var ju med oss en stund igår kväll, vi gick ut en stund och då följde jocke

med också. Vi kom väl hem vid halv elva eller så, gick och la oss vid ett-halv två.

Och gick upp vid tio, klockan halv ett stack jag hem till mig, åt lunch en stund senare.

Drog till felicia på efterniddagen. Vi sjöng lite singstar och kollade på film, sen gick vi hem till

mig och gjorde ingenting, snackade bara :)

Nyss duschade jag och kände verkligen för att blogga, använde ansiktstvätt/skrubb idag

länge sen jag gjorde det, tänkte visa er vilken ''produkt'' jag använder till att tvätta ansiktet med :)

  

använder en liknande sån här ^

det är den vi har hemma just nu, men tipsar iaf om den och den under, den under är lite

bättre men huden blir torr av den, iaf min hud. Den över är lite mildare, tipsar iaf om båda! :D

 

men bloggar mera imorrn<3  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards