vilmahurtig

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Vilma Hurtig - 23 november 2011 20:36

hejhej. förlåt för att jag inte bloggade igår som jag sa att jag skulle göra,

men jag fastnade i top modell, jaclyn åkte ut :(

men har inte bloggat tidigare idag heller för att jag hade ju ridning och slutade skolan

vid 15.10 så hann inte göra så mycket på tiden jag hade. Men haha, hade tänkt att lägga upp bild

på vad jag åt igår, pappa lagade wok och det blev sååå gott!  tänkte lägga upp lite bilder som

jag precis har fixat till min dator :)

         

och sen några grejor från gina som jag vill ha :D

   

de där tröjorna är fina, men har inte provat dem på, hoppas att de är fina på mig med ;)     

    

men den här tröjan över, har jag provat på, den ser faktiskt finare ut på än här.

gillar den för att den är en lite kortare modell, så man kan ha den med och utan linne under

OCH för att det är spets i hela ryggen! bilden över som är spets är baksidan :)

superfint! men ska stänga av datan alldeles strax så bloggar mera imorrn :)

  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards