vilmahurtig

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Vilma Hurtig - 8 november 2011 18:37

hejhej ;)

sitter och spelar madagaskar 2. Är på ett ställe där man ska vara

Mellman och dansa mot Moto-Moto ;)

men tänkte lägga upp lite bilder på saker jag vill h alltihopp

är från gina men jag vet typ inte vad nånting kostar? ;)

       

 jaa, sådär gick de ju också bra att ha dem ;)

men bloggar mer imorrn innan eller efter ridningen :)

Av Vilma Hurtig - 8 november 2011 15:55

hejhej :)

sitter och käkar mellis just nu. Macka och två pepparkakor.

Så dricker jag te också. Samma som igår. Fast jag ska ha i lite socker,

haha glömde det ;) men jag tänkte att ni skulle få se bild på

hur själva ''te-förpackningen'' ser ut och kanske kommentera om ni själva dricker det?

 

ojj... jag glömde att rotera bilden, så ni får själva vända på huvudet :)

men medan jag ändå håller på kan man ju lägga upp dagens outfit också :)

 

byxorna är från kapphal och jag köpte de på rea, då kostade de 149 kr.

koftan eller min carrdigan är från ginatricot men jag vet inte vad den kostade.

och sen min lilla t-shirt som är från JC som jag inte heller vet vad den kostade ;)

men bloggar mera senare.

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards