vilmahurtig

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Vilma Hurtig - 2 november 2011 19:51

hejhej :)

ridit idag, red på bästa Polly, vi jobbade på volterna och tränade på

att släppa stigbyglarna och hitta dem igen i trav.

ni kanske inte förstår så bra men ja.

men har precis kollat mitt skolfoto, ensam och med klassen.

konstigt nog finns inte de fotona vi tog med menotorsgruppen?

de kanske inte har hunnit ladda upp dem än. Blev ganska nöjd med mina

foton ändå, iallafall nöjdare än förra året. mamma och pappa tyckte iaf. att jag

blev jätte fin xD

ska nog dra och shoppa lite med felicia imorrn, ska leta efter fina långärmader :)

bloggar mera imorrn innan vi dra :D

Av Vilma Hurtig - 2 november 2011 11:25

hejhej :D

det jobbigaste med att blogga är rubriker!

jag gillar inte rubriker, de är svåra att komma på

och så vill man ju att de ska passa till själva inlägget... :/

jobbigt det där ;)

men vaknade iaf. runt halv 10 idag. då gick jag upp men Alva

låg kvar ett tag och sov. haha det var Ålga som väckte mig ;)

men ska iaf. rida idag med finaste Felicia ;*

ska bli kul, känns som att det var jätte länge sen jag red fast

det bara var förra veckan.  Vet inte vad vi hittar på innan vi

drar till stallet, vi tar det nog bara lungt. har jag sagt att jag inte använder

musplattan som sitter på datorn längre? nej, nu har jag en datamus som jag

kopplar in där man ska ha usb:n , den lyser i olika färger :D

det är bra för om man sitter vis datan i mörkret ser man den ;)

men jag bloggar mer sen vid lunch eller så :)

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards