vilmahurtig

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Vilma Hurtig - 25 december 2011 23:04

Hejsan svejsan! :D KOm hem från farmor för en liten stund sen, var hos mormor också en stund.

Ja, vi gjorde väl inte så mycket. Spelade lite kort, kollade på film och åt choklad typ :)

Men ja. Nu sitter jag och skriver lite med Emelie och myser i min lilla Onepiece. Ska ta och spela Mario nu också,

inte vanliga mario bros utan Mario & Sonic at the olympic winter games! superkul halvgammalt spel som jag fick i julklapp. Prova om ni inte redan kört det någon gång, verkligen superkul! :)

hhaha luvan ser lite kul ut på den här bilden men visst ;)

   

Av Vilma Hurtig - 25 december 2011 14:05

Hej hopp! blogagde inte igår, tänkte göra det på kvällen men jag fastnade i Harry Potter ;)

fick bla. en OnePiece i julklapp, ROSA! blev superduper glad!

Cissi skaffade blogg idag, och har precis listat ut hennes lösen, så läste hennes lilla blogginlägg.

tänkte blogga mera men jag måste dra till farmor, bloggar när jag kommer hem.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards