vilmahurtig

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Vilma Hurtig - 2 december 2011 15:20

hejhej. slutade runt halv två idag, satt mig en stund vid datan när jag kom hem.

Sen dess har jag bara vart ute med hundarna + kollat på tv.

Åt mellis för en stund sen också, åt:

 

åt en macka också, men bilden togs när den var uppäten xD

men tänkte lägga upp dagens outfit också;

 

mitt vita linne är från H&M ,39 kr

koftan hittade jag i min garderob imorse, ganska gammal men den är iaf från H&M

den också.

Byxorna eller min ''treggings'' är det hål i i ena knät, kapphal 199 kr.

just nu har jag inte på mig koftan, gick ut med hundarna så satt på mig en tjockare

stickad beige tröja under jackan istället. Har också min systers vita lite glittriga,

stickade halsduk. Mys :)

men nu ska jag dricka upp det som finns kvar i min lilla kopp, bloggar mera senare :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards