vilmahurtig

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Vilma Hurtig - 22 december 2011 19:18

Hejhej! Har som sagt vart på stan idag :)

Åkte dit med Jonna kanske runt halv 2? När vi kom fram gick vi direkt och käkade thai-mat, namminamm :P<3

Efter maten gick vi åt ett håll var, Jonna gick och fikade medan jag gick på ''julklappsjakt''.

Hittade julklappar till Jonna, som jag tror att hon kommer att tycka om :)

När Jonna fikade kom Emelie till stan också, hon skulle köpa en julklapp till sin pappa. När vi var klara med våran lilla shopping, lämmnade jag busspengar till Jonna. Sen gick jag och Emelie på stan lite mer.

När vi kom ut från Ginatricot gick vi ner mot Punkt, vi gick helt vanligt, pratade och så.

Och helt plötsligt kommer Jocke och skriker: Vad snackar ni om?! rätt i mitt öra, hahah omg, vad rädda vi blev!

Eller hur Emelie? ;)

Och gud, jag och Emelie gick ju och hade skrattatack långt efter det :D<3

kulig dag det här var! :)

Har pyntat granen nu på kvällen också, har inte tagit någon bild på den än, det kommer senare ikväll tror jag...

Ja, nu har jag inte mycket mer att säga, så blogagr sen :*

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards