vilmahurtig

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Vilma Hurtig - 23 december 2011 20:03

Hejhej. Kom alldeles nyss ut från duschen och satt precis på mig en pyamas. Har vart med Linnéa nästan hela dagen idag. Eller ja, hon kom kanske vid 12- halv ett. Vi har tagit lite kort, pratat, skrattat,  fixat varandras hår,

slagit in julklappar och lekt med julklapps snören xD<3

Korten har jag inte fört över till datorn än, men vi tog lite bilder med dator också, så ni kan få se en sån :)

 

haha, puss*

jaa, imorrn är det iallafall JULAFTON! super kul ska det bli, få massa paket, träffa släkten, äta god mat mm.

+ att jag får äta godis imorrn! :D Gick till ica och köpte en godispåse imorse, kändes lite skummt.

Så har vart sugen på godis typ hela dagen, vill bara springa till köket och käka upp innehållet i min påse!

och det blir inte bättre av att mamma och pappa sitter och äter choklad från en aladin ask :P

haha... det här va nog sista inlägget idag, bloggar kanske imorrn på morgonen, annars på kvällen. då visar jag

förmodligen vad jag fått i julklapp :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards