vilmahurtig

Alla inlägg den 5 december 2011

Tv

Av Vilma Hurtig - 5 december 2011 19:23

hejhej. sitter och kollar lite på tv. tänkte spela lite mario men jonna satt vid tv:n.

åt mat för en stund sen. sen efter ett tag åt jag en lussebulle också :)

Men imorrn vet jag inte vad jag hittar på, kanske åker till stallet eller är med någon.

vet inte om jag kommer att blogga mer ikväll, tänkte kolla lite bloggar och så, kanske kolla på lite grejer

jag vill ha. Men ifall jag inte bloggar mer ikväll, så säger jag godnatt nu :*

 


Av Vilma Hurtig - 5 december 2011 17:37

hejhej. kände verkligen för att snabbt göra ett blogginlägg när jag märkte att det började snöa ute! :D

ville bara spronga ut och ta massa snökort, men har bara underställs byxor på mig,

så sprang inte ut iaf, haha men kommer nog ta massa kort imorgon om snön fortfarande är kvar då :))

men just nu kollar jag på What to not wear och ska strax käka, men bloggar efter det :D

 

haha, sommarbild i ett vinterinlägg passar inte riktigt. Men jag visste inte vilken bild jag skulle lägga upp ;)

Av Vilma Hurtig - 5 december 2011 16:02

hejhej.  förlåt förr att jag inte bloggade igår, hade inte riktigt tid.

Men nu bloggar jag iaf.  Som nu kanske förstod kollar jag på jon, kate och åtta barn

som det heter på svenska. De är avsnitt från när de bodde tilsammans och precis hade flyttat

och köpt 2 hundvalpar. Bra program! :)

Idag slutade jag skolan klockan tjugo över två. Jag gick ut med hundarna efter skolan.

Sen har jag bara ätit mellis, suttit lite vid datorn och kollat på tv.

Deras shäfer-valpar har väldigt söta namn: Nala och Shoka.

de uttalar de som: Naala och Shouka. supergulligt när barnen säger Shouka<3

Men jag ska ta och stänga av datan så bloggar mera vid kvällsmaten, runt sex kanske :)

  

inte så ny bild på mig, redigerad :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards