vilmahurtig

Alla inlägg den 3 december 2011

Av Vilma Hurtig - 3 december 2011 19:38

hejhej. sitter och kollar på Narnia Prins Caspian nu. väldigt bra film faktiskt :)

men idag har jag bara vart med emelie. vi har mest spelat wii och snackat.

Förlåt att jag inte har bloggat under dagen, har ju vart med emelie och så, vi satt inte vid datan.

Men det är paus på filmen nu så passar på att blogga lite, men imorrn vet jag inte vad jag hittar på.

kanske drar till stallet med Jonna, då följer Cissi förmodligen med :)

men filmen forsätter nu, bloggar mera imorrn :*

Av Vilma Hurtig - 3 december 2011 11:24

Hej hej. har precis gjort bytt om, ska ta och borta tänderna och så också.

Jag åt risgrynsgröt till frukost imorse! Nammnamm! :D

Åh, vad gott det var, fick värsta julkänslan, men tyvärr har det ju inte kommit någon

snö hit än, börjar också sakna den nu... Men ska ta och borsta mina tänder och kanske

knäppa några kort, Bloggar mera om en liten stund :*

 

egobild^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards