vilmahurtig

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Vilma Hurtig - 8 december 2011 19:24

Fick bara lust att blogga, så läggar bara snabbt upp ett par tröjor jag vill ha:

     

vet inte hur de ser ut på mig, har inte provat. Men såhär ser de ju fina ut iaf. :)

här är några tröjor ni redan har sett men som jag fortfarande inte har köpt men fortfarande gillar :)

                     

gillar t-shirtarna mest! :D

bloggar mera imorrn... 


Av Vilma Hurtig - 8 december 2011 17:01

hejhej. sitter och kollar på what to not wear, eller ja det börjar nu :)

slutade vid två idag, chill! Vi var på löga och gjorde ett prov som jag sa igår.

skulle simma minst 8, jag simmade 22. är lite trött i armarna nu ;)

men har inte gjort något speciellt idag, bara vart ute med hundarna och käkat mellis.


Det är ju Nobeldagen på lördag, så imorgon ska vi helst ha ''fin-kläder''

i skolan ;)

vet inte om jag ska ha det, vet inte vad jag ska ha på mig isf. <3

bara för att jag började att snacka om kläder lägger jag upp en tröja jag vill ha :

 


fin va?

haha den här bilden måste jag bara visa, ni förstår..för idag i skolan var det någon som hade

stängt av värmen på elementet så det var väldigt kallt i vårt klassrum :)

 

då får man göra så där :)

haha, emelie frös också så vi båda satt i jacka och mössa i klassrummet xD

men nu ska jag fortsätta kolla på What to not wear, bloggar nog mera imorrn eller ikväll :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards