vilmahurtig

Alla inlägg den 25 juni 2011

:(

Av Vilma Hurtig - 25 juni 2011 16:39

hejhej alla läsare,

nu är det så att jag har inte

haft så många läsare på ett tag :(

så alla ni som läser kan väl vara gulliga

och berätta för några om min blogg? <3

då skulle det bli roligare att blogga :D

men iaf. det regnar rätt mycket idag

det har haglat också

och när det började att regna och hagla var jag

ute med hundarna i bbara shorts och linne :/

det var inte så kul, när jag kom in såg det ut som att jag

hade ducshat med kläderna på...

jag var alldeles blöt och maskaran rann :/

det såg lite kuligt ut<3

men ja iaf ni ska få en bild innan jag går:

  nt så fin men men ...

ska gå nu men kommentera gärna om vad jag ska ha mer av

på bloggen.



.

Av Vilma Hurtig - 25 juni 2011 11:21

tjaahtjaah,

kom inte på någon rubrik så aah....

men iaf. så kom jag ju hem från spanien i onsdags,

när jag var där köpte jag en sarong,två par solglasögon

och tre par skor,

men ja idag så vet jag inte vad jag ska göra

ska väl ttyp ringa ngn eller något :D

men ja.

jag ska försöka bli bättre på att uppdatera

bloggen,

men ja just nu har jag

inte mycker att säga, så jag ska gå nu...






/VilmaHurtig


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag ha mer av på min blogg?
 dagens outfit :)
 bilder :)
 tips :)
 hissar och dissar :)
 eget förslag? kommentera!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards